Unidad didáctica integrada para Educación Infantil (galego)

En Septiembre de 2022 se presentó O vento no horizonte das nosas aldeas, una unidade didáctica integrada sobre el impacto de los polígonos industriales de aerogeneradores eólicos.

Esta unidad didáctica es una propuesta de la Asociación Rural Contemporánea y Comunidade de Accións e Saberes Arredor do Rural. Está en Galego :

Unha unidade didáctica deseñada para o nivel educativo de Educación Infantil feita como colaboración entre Rural C e a rede Arredor do Rural (impulsada pola asociación Avoar, o GI Esculca e a USC).

Hai un ano, dende a asociación comezamos a desenvolver o traballo do grupo de mapas GIS_MonferoDiNON (mapas nos que visibilizar os proxectos de macroeólicos proxectados e en tramitación nas nosas aldeas e territorios), os videos 3D, a campaña Natura2000 vs Eólicos en Galicia, o Informe Macroeólicos Galicia e ofrecendo outros moitos recursos. Partindo dos resultados do INFORME “MacroeólicosGalicia”👈e da necesidade de achegar ás escolas o impacto das industrias renovables nas nosas serras e aldeas, puxémonos como obxectivo ter unha unidade didáctica integrada que ofrecer a partires deste curso 2022-2023.

Esta unidade didáctica integrada para Educación Infantil vai acompañada do álbum ilustrado en versión dixital  «Unha carta prometedora».

Podes descargar aquí os pdf coa unidade didáctica integrada, O vento no horizonte das nosas aldeas, e mais o álbum ilustrado, Unha carta prometedora

Se queres, temos tamén para descargar unha versión da unidade didáctica co texto xustificado ao centro.